Wibax Finland fortsätter som samarbetspartner till Kiekko-Espoo

Wibax Finland fortsätter som partner till Kiekko-Espoo även under säsongen 2025–2026! Det blir vår tredje säsong tillsammans där vårt partnerskap bygger på god kemi och laganda.

Partnerskapet kännetecknas av samarbete och en stark tro på lagarbete – värderingar som är tydliga både på och utanför isen.

Kiekko-Espoo-laget besökte Wibax terminal i Hamina och fick se Finlands eldrivna lastbil. På bilden, sett från vänster: Annina Rajahuhta, Annette Hagström, Aku Kallonen och Ilkka Hirvelä.

”Vi är glada över vår tredje säsong tillsammans. Vårt samarbete fortsätter att bygga på god kemi och laganda”, säger Ilkka Hirvelä, vd för Wibax Sales Oy.

Vi önskar Kiekko-Espoo lycka till under säsongen!

Våra kontor